GYAKORI KÉRDÉSEK
GYAKORI
KÉRDÉSEK
TERMÉK
Mennyi ideig ajánlott szedni a Starbrown barnító kapszulákat?
Mivel a hosszútávú eredményekhez idő kell ezért minimum 3 hónapos kúrát ajánlunk, de a legideálisabb ha rendszeresen szeded a Starbrown kapszulákat, így jobban megtartja a bőröd a megszerzett barnaságot. Az eredmény egyénenként eltérő lehet.
Hogyan kell szedni a Starbrown barnító kapszulát?
A Starbrown kapszulákat mindennap lehetőleg étkezés előtt kell beszedni. Páratlan napon a bíbor lágy kapszulát kell alkalmazni 1×1, páros napokon az arany lágy kapszulát 1×1-et.
Biztonságos a Starbrown barnító kapszula szedése?
Termékünk a legkiválóbb összetevőkből áll, hogy a legjobb eredményt lehessen elérni vele, így bátran kijelenthetjük, hogy a termék teljesen biztonságos.
A Starbrown barnító kapszula OGYÉI engedéllyel rendelkezik.
Engedélyszám: OGYÉI/52229-1/2019
Miért jobb a Starbrown, mint más barnító termékek?
A Starbrown egyedülálló módon belülről fejti ki a hatását a tökéletes és hosszútávú eredmény elérésének érdekében, ugyanis ez nem krém, ami optikailag rövid ideig képez egy barna réteget a bőr felszínén, hanem egy belsőleg ható természetes összetevőket tartalmazó készítmény, amely akár 20 szorosára növeli a szolárium vagy napozás hatásfokát.
Van bármilyen mellékhatása a kapszulának?
Kapszuláink teljesen természetes összetevőkből készülnek, a fejlesztésnél külön figyelmet fordítottunk arra, hogy az összetevők, és arányaik semmilyen mellékhatást se okozzanak. Jelenleg nincs semmilyen bizonyított mellékhatása a terméknek.
SZÁLLÍTÁS
ÉS FIZETÉS
Mennyi ideig tart a szállítás?
A 10 óráig leadott rendeléseket még aznap elviszi tőlünk a GLS futárszolgálat, és a következő nap ki is szállítják számodra a terméket. Így akár már másnap ki is próbálhatod a Starbrown kapszuládat.
Ingyenes a szállítás?
A házhozszállítás díja GLS futárszolgálattal 1290 Ft, viszont ha a három havi csomagunkat rendeled meg, akkor teljesen ingyenesen kiszállítjuk számodra a csomagot!
Milyen futárszolgálat szállítja a terméket?
A legjobb vásárlási élmény elérése érdekében Magyarország legnagyobb futárszolgálata, a GLS szállítja ki számodra a terméket.
Utánvéten kívül, hogyan tudok még fizetni a termékért?
Paylike bankártyás fizetés
Kiemelt fizetési szolgáltatónk nem más, mint a Paylike, a legdinamikusabban fejlődő online fizetési megoldás Dániából, emelett pedig magyar nyelvű a fizetési felülete és az oldaluk is. Nyugat Európában és Amerikában az összes internetes fizetési tranzakció 98,5%-a kártyával történik. A Paylike is megbízható partner az elektronikus fizetések területén.
Fizetés Előre Utalással
Előre történő banki átutalás esetén a megrendelést követően a visszaigazoló e-mailben küldi el rendszerünk az utaláshoz szükséges információkat, illetve azok a vásárlás utáni visszaigazoló képernyőn is megjelennek. Utánvétes fizetés esetén a Billingo elektronikus számlázási rendszere automatikus díjbekérőt is kiállít, amely a megrendelést követően e-maiben kerül továbbításra. Az elektronikus számla e-mailben való elküldése és a szállítási folyamat elindítása az utalás beérkezésétől számítva kezdődik!
Utánvétes fizetéssel vásárolhatok?
Természetesen utánvétes fizetésre is van lehetőség. A pénztár oldalon válaszd az utánvétes fizetési opciót, és a terméket ráér kifizetned a GLS futárnak mikor meghozta neked a terméket. Az utánvétkezelés költsége 500 Ft.
GARANCIA
Melyik csomagokra érvényes a garancia?
A Starbrown-nál arra törekszünk, hogy maximálisan elégedett legyél, ezért pénz-visszafizetési garanciával háláljuk meg a belénk vettet bizalmat.
Ha 3 havi adagot vásárolsz, és nem tapasztalsz semmilyen változást a bőrödön, emlékezz arra, hogy védve vagy a legmagasabb szintű 100%-os pénz-visszafizetési garanciával.
Hogyan tudom érvényesíteni a garanciámat?
Csupán küldd vissza hozzánk a termékeket (még akkor is, ha már elfogyasztottad a kapszulákat), és visszafizetjük a pénzed.
Ha elégedetlen lennél, akkor a vásárlástól számított 90 napon belül pontosan ezeket a lépeseket kell követned:
1. A Starbrown szedése előtt csinálj egy fotót magadról, amin a bőröd minél nagyobb felülete látszódik.
2. Csinálj egy fotót magadról, amikor már elfogyasztottad a kapszulákat.
3. Küldd el a fotókat a starbrown.kapszula@gmail.com email címre és részletesen írd le, hogy mivel voltál elégedetlen. (Ezek a visszajelzések segítenek nekünk jobb szolgáltatást/terméket nyújtani.)
4. Ezután örömmel megadjuk a címet, ahova visszaküldheted a termékeket.
Figyelem: Egy ember csak egyszer élhet a pénz-visszafizetési garanciával, és az előtte-utána fotókat időbélyeggel kell ellátni.
A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, és ajánljuk, hogy kérj követő kódot a feladásnál, így Te magad is meggyőződhetsz arról, hogy a csomag sikeresen célba ért.
A rendelés teljes kifizetett értékét visszautaljuk, kivétel a szállítási költséget, amennyiben az összes vásárolt flakont visszajuttatod hozzánk.
Ezek a szabályok a vásárlók elégedettsége miatt fontosak, miközben kizárjuk az esetleg garanciával visszaélő embereket, így továbbra is magas minőségű termékekkel szolgálhatjuk ki a boldog vásárlókat.
Azokat a pénz-visszafizetési kérelmeket, amik nem felelnek meg a fenti szabályoknak, sajnos el kell utasítsuk.
Miután végigmentünk a pénz-visszafizetési lépéseken kérjük, legyél türelemmel, amíg visszaérkezik hozzád a pénz. Akár 2-3 munkanapig is eltarthat, mire az összeg megjelenik a bankszámládon.
Nem kaptál választ a kérdésedre?
Keress fel minket az alábbi elérhetőségeinken!
Nem kaptál választ a kérdésedre?
Keress fel minket az alábbi elérhetőségeinken!